Geen objecten gevonden

Klachten en geschillen

Bent u het niet eens met de huurprijsaanpassing? Vindt u dat de woning niet goed wordt onderhouden? Heeft u een klacht over één van onze medewerkers? Kortom, vindt u dat er zaken anders kunnen?

Wij werken er hard aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch ontevreden zijn over ons, laat het ons dan weten. In de folder Klachten & Geschillen besteden we aandacht aan specifieke problemen, zoals problemen met de huurprijs of een medewerker. Ook staan de stappen vermeld die u kunt nemen als u een klacht over ons heeft.

Geschillencommissie

U kunt uw klacht schriftelijk of per mail indienen bij de geschillencommissie. Het adres van de commissie wordt begin volgend jaar bekend. Tot die tijd kunt u uw klachten sturen naar klacht@wsdh.nl, ter attentie van de directie. Wij streven er naar om binnen tien werkdagen een schriftelijke reactie te geven. Bij spoedeisende zaken krijgt u uiteraard zo snel mogelijk antwoord.

- reglement bovenregionale geschillencommissie woningcorporaties Noord-Holland (per 01-01-2021)

 

Burenoverlast

Ervaart u overlast van uw buren. Bekijk dan de pagina Overlast, hier staat beschreven wat u kunt doen en wat wij voor u kunnen betekenen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden